Co ugotować, kiedy po raz kolejny w diecie czytamy:

Mięso w sosie, Ryż (makaron), Warzywa



Chciałabym zaproponować Państwu trochę inną wersję obiadu, który już zapewne nieraz gościł w Państwa diecie.
Jego dużą zaletą jest to, że naprawdę można go przygotować błyskawicznie, a mimo to smakuje… dobrze.

Oczywiście, nie jest moim celem stworzenie dania, którego smak przyprawia o zawrót głowy :))) Do takich celów, służą inne portale i zdecydowanie inni, wspanialsi ode mnie fachowcy!!!
Chciałabym, zaproponować Państwu coś szybkiego, łatwego w przygotowaniu, coś co pomoże nam pogodzić często obowiązki związane z przygotowaniem posiłku dla całej rodziny, a z drugiej strony sprawi, że nie będzie na naszym talerzu nudno i smutno :)
Poniżej spróbuję przedstawić Państwu, w jaki sposób przygotowałam obiad na trzy dni.




Makaron wrzucam na wrzątek. W tym czasie mielę polędwicę (można również mięso mielone kupić w sklepie; zawsze jednak musi być ono mielone w naszej obecności; mięso wybieramy z listy mięs dozwolonych).
Do małego garnka nalewam 300g wody, dodaję Fix oraz zmielone mięso. Całość mieszam i gotuję około 5 minut. Danie rozdzielam na trzy głębokie talerze lub trochę ładniej :) zwijam w postać kopczyka :)





Przygotowanie tego dania zajmuje około 10-15 minut :)



Warzywa zawarte w diecie można spożyć na różne sposoby.
Jeśli naprawdę dzień jest „szybki”, zjadamy je po prostu w postaci przekąski, np. surowej marchewki, papryki, kalarepy, pomidora, ogórka i cebulki. Jeśli z kolei dzień należy do tych, w których głód nie daje o sobie zapomnieć, proponuję ugotować błyskawiczną zupę. Odważamy odpowiednią według diety ilość warzyw, kroimy je i razem np. z bulionetką wrzucamy do garnka wypełnionego pół litrem wrzącej wody.



Po 5-7 minutach duuuży talerz gorącej zupy jest gotowy. A zupa, choćby tak prosta, jak ta, na pewno bardziej syci niż porcja surowego zimnego warzywa :)


W praktyce wygląda to mniej więcej tak

Smacznego :)