Przewidywane tempo spadku masy ciała Pacjenta

Bardzo często pytacie Państwo, o czas w którym osiągniecie zamierzony cel odchudzania. Pytacie ile musi minąć tygodni, czy miesięcy, żeby masa ciała osiągnęła wymarzony poziom. Chciałabym, żeby ta zakładka służyła Państwu pomocą w uzyskaniu takiej informacji.

Wypełniając poniższą tabelę otrzymacie Państwo przybliżony wynik spadku masy ciała w przeliczeniu na dzień i na miesiąc.
Oczywiście nie będę pisała, że możliwe to jest tylko wówczas, kiedy dietę zastosujemy bardzo, bardzo skrupulatnie, czyli nic, a nic, nie skubniemy dodatkowo .

Poniższy licznik zakłada niską aktywność fizyczną pacjenta. Co to oznacza?
Obliczenia dotyczą osób, które w ciągu dnia około ośmiu godzin pracują, w przewadze czasu, w pozycji siedzącej oraz wykonują zwykłe czynności,
takie jak: mycie, ubieranie się, przygotowywanie posiłków i ich spożywanie, wykonywanie prac domowych, także odpoczynek i sen.

Płeć
Wiek
Waga
Wzrost
Wartość energetyczna zaleconej diety
Oczekiwany spadek masy ciała
(dieta + niska aktywność fizyczna)
[g/dzień]
{{(c6 == "k" ? ((665.09+9.56*c8+1.85*c9-4.67*c7)*1.4-c10)/6.5 : ((66.47+13.75*c8+5*c9-6.75*c7)*1.4-c10)/6.5) | number : 0}}
g/miesiąc] {{(c6 == "k" ? ((665.09+9.56*c8+1.85*c9-4.67*c7)*1.4-c10)/6.5*30 : ((66.47+13.75*c8+5*c9-6.75*c7)*1.4-c10)/6.5*30) | number : 0}}
Jeśli Państwa tryb życia zalicza się do kategorii umiarkowanie aktywny, czyli oprócz codziennych czynności dokładacie Państwo godzinny wysiłek fizyczny, np. aerobik a wolny czas zamiast spędzać w pozycji siedzącej wychodzicie na spacer, czy np. lekką przejażdżkę rowerową (zakłada się, że czas trwania tej czynności wynosi około 3 godzin), dodatkowo Waszą 8-mio godzinną pracę spędzacie częściowo w pozycji stojącej, częściowo w ruchu z lekkim obciążeniem, to otrzymany w tabeli wynik, należy pomnożyć przez współczynnik 1,3.

Niestety istnieje możliwość, że nasz stan zdrowia nie pozwala nam na żadną aktywność fizyczną , zawodowo również nie pracujemy. Wtedy otrzymany wyżej wynik musimy pomnożyć przez wartość 0,7. Oznacza to, że nasze tempo obniżania masy ciała będzie najniższe z możliwych. Ale nie oznacza to, że nie osiągniemy założonego celu! Może wolniej, ale do mety dobrniemy na pewno! Niech tylko nie braknie nam wytrwałości i chęci!!!
Czego całym sercem Państwu życzymy!!!

A jaki wpływ na tempo odchudzania ma nasz dodatkowy wysiłek fizyczny? Taki jednorazowy. Nie praca zawodowa, nie codzienne, rytualne wręcz działania, tylko takie po prostu "wspomożenie ruchem odchudzania"? O to również często Państwo pytacie! Dlatego pokusiłam się, żeby stworzyć formułę, która umożliwi Państwu oszacowanie wpływu podjętej aktywności fizycznej na tempo chudnięcia. Czyli, jeśli chcecie Państwo dowiedzieć się, o ile więcej schudnę, jeśli zacznę dodatkowo ćwiczyć? Ile spalam kalorii, kiedy tańczę na weselu, a ile, kiedy chodzę na Fit Dance, to zapraszam do zakładki: O ile szybciej schudnę, jeśli... :)




powrót do Strona główna